Retour Service

Toch niet helemaal tevreden over je bestelde artikel? Of is het niet helemaal heel bij je aangekomen? Dat is natuurlijk erg vervelend.

  • Retourneren zonder opgaaf van reden
  • Binnen 30 dagen na ontvangst kun je retourneren
  • Na retouraanvraag nog 14 dagen de tijd om het artikel terug te sturen
  • Geld terug? Dat storten we binnen 14 dagen terug op je rekening
  • Product kapot na 30 dagen? Op al onze producten zit een minimale garantie van 1 jaar

Retourneren via DHL – retourlabel voor eigen rekening (Geldt alleen voor DHL verstuurde pakketten)

We hebben een eenvoudige betaalde retourservice indien je bij je bestelling gekozen hebt voor levering via DHL.

Omdat het verzendlabel tevens het retourlabel is, verzoeken wij je zorgvuldig om te gaan met de verpakking en het label niet te beschadigen of te verwijderen.

Wij maken gebruik van het retourlabel systeem van DHL. Dit betekent dat je het retourpakket eenvoudig kunt inleveren bij een DHL Servicepunt, zonder daar ter plekke te hoeven betalen.

Let op: hoewel je bij inlevering niets betaalt, is het retourlabel niet gratis.

Jij koopt het retourlabel voor € 6 ,99 in plaats van € 8,25 wat al snel de frankeerkosten zijn voor het retoursturen. De oorspronkelijke verzendkosten van de heenzending (€ 6,99) worden in dat geval niet vergoed.

Bij het retourneren van een deel van je bestelling ben je zelf verantwoordelijk voor het betalen van de frankeerkosten.

Kies je ervoor om de retourzending, alleen de gehele bestelling , zelf te frankeren en te betalen (bijvoorbeeld via PostNL of een andere vervoerder), dan brengen wij uiteraard géén retourkosten in rekening. Wij vergoeden dan het complete aankoopbedrag.

Het artikel moet wel onbeschadigd zijn en - voor zover redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking zitten. Als je het artikel hebt gebruikt en dit reikt verder dan alleen het vaststellen van de kenmerken en de werking van het product, kan Easyfiks kosten in rekening brengen.

Sommige artikelen kun je niet retourneren, bijvoorbeeld omdat de producten een beperkte houdbaarheid hebben of omdat de verzegeling (seal) is verbroken. Een verzegeling is aangebracht om hygiënische en/of gezondheidsredenen.

Artikelen die je niet kunt retourneren zijn:
• Artikelen die om hygiënische redenen niet retour gestuurd kunnen worden, zoals oordopjes, in-ear-headsets, tandenborstels en scheer-, of epileerapparaten (indien de verzegeling is verbroken);

Heb je jouw artikel afgehaald bij een Easyfiks Smart Home dealer, dan kun je ook via de winkel het artikel retourneren. Op deze manier duurt het wel langer voordat je retour aankomt bij het Easyfiks Smart Home-hoofdmagazijn. Wij verzoeken je om jouw artikel goed te verpakken zodat het volledig verzendklaar is.

Je artikel retourneren

Je wilt een artikel terugsturen? Dat kan via deze pagina.

Lees meer

Artikel beschadigd

Is je product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Dat is vervelend en moet opgelost worden.

Lees meer

Status retour

Hier kun je lezen wat er allemaal gebeurt tijdens een retouraanvraag.

Lees meer

30 dagen bedenktermijn

30 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Hiermee kun je goed kijken of het artikel aan jouw verwachtingen voldoet.

Lees meer